§1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
prawna lub ułomna osoba prawna.
2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Dietetykiem umowę niezwiązaną
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Dietetyk – Klaudia Mizera.
4. Produkt cyfrowy – Produkt w wersji wyłącznie elektronicznej, co do którego ma
zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
§2 Postanowienia wstępne
1. Dietetyk świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną, w szczególności w
zakresie dostarczania treści cyfrowych, takich jak jadłospisy online, konsultacje
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług Dietetyka, a także prawa i
obowiązki Dietetyka i Klientów.
3. Do korzystania z usług Dietetyka nie jest konieczne spełnienie szczególnych
warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające
są:
o Dostęp do Internetu,
o Standardowy system operacyjny,
o Standardowa przeglądarka internetowa,
o Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Klient nie może dokonać zakupu usług anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Zakazane jest podczas korzystania z usług Dietetyka dostarczanie treści o charakterze
bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem
formularzy kontaktowych.
§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Dietetyk świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Dietetyka
jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia na dostarczenie treści cyfrowych
oraz umówienie konsultacji.
3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są
natomiast umowy sprzedaży treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie usług
dietetycznych.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
korzystaniem z usług, Dietetyk podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
osobowych przez osoby nieuprawnione.
5. Dietetyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania swoich usług. Klient powinien poinformować Dietetyka o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu usług.
6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem usług, Klient może zgłaszać za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail conajmniejzdrowo.pl? . W
reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także
rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem usług.
Dietetyk będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania
reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego
reklamację.
§4 Składanie zamówienia
1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia
dostępnego na stronie internetowej Dietetyka. W formularzu konieczne jest podanie
danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia
następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia
zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się
zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może
skontaktować się z Dietetykiem.
2. Między Klientem a Dietetykiem zostaje zawarta umowa o dostarczenie treści
cyfrowych.
3. W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi
odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dietetyk zastrzega
sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Dietetyka co do
ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany poprzez pocztę
elektroniczną o wątpliwościach Dietetyka. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje
prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości
podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Dietetykowi na
podjęcie kontaktu z Klientem, Dietetyk udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu
kontaktu przez Klienta.
4. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są
prawdziwe, natomiast Dietetyk nie jest zobowiązany do weryfikowania ich
prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4
powyżej.
§5 Produkty cyfrowe
1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt cyfrowy, taki jak jadłospis online,
następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu
zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do
zakupionego produktu cyfrowego.
2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte
przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
3. Klient zobowiązuje się do pobrania i zapisania na swoim urządzeniu dostarczonego
produktu cyfrowego w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości opisanej w ust. 1.
4. Klient przyjmuje do wiadomości, że po okresie 14 dni od otrzymania wiadomości
opisanej w ust. 1 pobranie produktu nie będzie możliwe.
5. W odniesieniu do jadłospisów online i innych produktów cyfrowych nie przysługuje
prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie z postanowieniami §7.
§6 Konsultacje
1. Aby umówić Konsultację, należy wykonać następujące kroki: a) krok 1 – wybór
rodzaju konsultacji; b) krok 2 – wybór daty i godziny spotkania oraz dokonanie
rezerwacji przez meila; c) krok 3
2. Konsultacja online odbywa się według poniższych zasad: a) Konsultacja odbywa się
poprzez narzędzie Google Meet. Korzystanie z narzędzia podczas Konsultacji online
prowadzonej przez Dietetyka nie wiąże się z ponoszeniem dodatkowych kosztów
przez Klienta. b) W przypadku spóźnienia, Dietetyk czeka na Klienta do 10 minut na
czacie, po upływie tego czasu termin Konsultacji online przepada,. c) Przełożenie
terminu Konsultacji online przez Klienta jest możliwe najpóźniej na 3 dni przed
ustalonym pierwotnie terminem. d) W terminie 3 dni roboczych po odbyciu
Konsultacji online Klient otrzyma w wiadomości e-mail podsumowanie spotkania.
3. Usługa Kolejna konsultacja online jest dostępna jedynie dla Klientów, którzy odbyli
dowolną, dostępną w ofercie Konsultację, przy czym odstęp pomiędzy Konsultacjami
nie może wynosić więcej niż 6 miesięcy.
4. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez Dietetyka nie dają gwarancji
uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta rezultatów.
5. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wynikające z
nieodpowiedniego stosowania jadłospisu i planu suplementacji przygotowanych przez
Dietetyka.
6. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się
do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem stanu zdrowia, a
nawet życia.
7. Klient jest również świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych
informacji na temat jego stanu zdrowia, stylu życia, przyjmowanych leków czy
suplementów może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia. Dietetyk nie ponosi za to
odpowiedzialności.
8. Wszystkie informacje, które Dietetyk uzyskuje w czasie świadczenia Usług dla
Klienta, objęte są tajemnicą bezterminowo.
9. Warunkiem przystąpienia do współpracy z Dietetykiem jest zaakceptowanie
Regulaminu.
§7 Prawa własności intelektualnej
1. Dietetyk poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte na stronie oraz produkty
elektroniczne objęte są ochroną prawa autorskiego.
2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za
pomocą Serwisu należą do Dietetyka.
3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1
powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§8 Odstąpienie od umowy Konsumenta
1. Konsument, który zawarł z Dietetykiem umowę na odległość, ma prawo odstąpić od
umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w
przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dietetyka o utracie
prawa odstąpienia od umowy.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do
produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według
osobistych preferencji.
4. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z
instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
5. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Dietetyka o swojej decyzji
o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo
wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia
od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§9 Odpowiedzialność za wady
1. Dietetyk ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad.
2. Dietetyk jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
3. Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Dietetyka,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając
oświadczenie stosownej treści.
4. Klient może kontaktować się z Dietetykiem zarówno pocztą tradycyjną, jak również
pocztą elektroniczną.
5. Dietetyk ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia
doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu
którego reklamacja została złożona.
§10 Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Dietetyk.
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika
oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z
zawieranymi za pośrednictwem meila umowami
3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików
cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem
https://conajmniejzdrowo.pl/polityka-prywatnosci/
§11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Dietetyk wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną
określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
– zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
– zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem a Dietetyka,
– skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://polubowne.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego
rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§12 Postanowienia końcowe
1. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji
oraz do zmiany cen na stronie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym
w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem meila będą
rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce
wykonywania działalności gospodarczej przez Dietetyka. Postanowienie to nie
znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz
jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
3. Dietetyk zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie
zawarcia umowy.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2024.